Lean Six Sigma in de Telecomsector
De ontwikkelingen binnen de telecomsector volgen elkaar zeer snel op. Communicatie technologieën versmelten en verschillende aanbieders van spraak, data, tekst en beeld groeien naar elkaar toe. Traditionele telecombedrijven bieden inmiddels TV aan en de traditionele kabelaars bieden spraak aan. Het is dus noodzaak om bestaande business modellen te ontwikkelen en innovaties door te voeren.
UPD begeleidt en ondersteunt bedrijven in de Telecomsector bij het invoeren van Lean en Six Sigma technieken om kwaliteit te verbeteren en processen te stroomlijnen.
UPD geeft doeltreffende en effectieve ondersteuning
De core business van telecombedrijven is niet langer het exploiteren van een netwerk, maar het leveren van diensten die waarde toevoegen aan consumenten en het bedrijfsleven. Om deze reden investeren telecombedrijven in Lean Six Sigma. UPD geeft training, advies en ondersteuning aan verschillende telecomorganisaties met deze doeltreffende methodieken. Zo wordt bepaald hoe productinnovaties snel en beheerst ingevoerd kunnen worden en wordt er op grote schaal klanttevredenheid (NPS) onderzoek als basis gebruikt om verbeterprogramma’s met behulp van Lean Six Sigma uit te voeren.
Succesfactoren van Lean en Six Sigma in de sector Telecom:
- Hogere klanttevredenheid.
- Betere kwaliteit voor de consument en het bedrijfsleven.
- Lagere operationele kosten.
Meld u aan voor een gratis workshop
Profiteer ook als telecombedrijf van de succesfactoren van UPD en maak kennis met de methodiek Lean Six Sigma. Meld u aan voor de gratis workshop “Wat is Lean Six Sigma?”of laat u inspireren door de artikelen op de website. Bel voor meer informatie 020 – 345 30 15of maak gebruik van onderstaand formulier.
Al bekend met Lean Six Sigma?
Pas de methodiek direct toe in uw organisatie en kies voor een QuickScan, een Lean Six Sigma training of implementatie.